ÕPPE- JA KASVATUSTÖÖ PUHHIS TOETUB REGGIO EMILIA PEDOAGOOGIKA PÕHIMÕTETELE

Laps on suurim väärtus koos kõigi oma teadmiste, tundmuste, tõekspidamiste ja tegevustega. Reggio Emilia pedagoogikas on õppimise ja õpetamise lähtekohaks teadmine, et laps on maailma avastaja; laps saab maailmast osa meelte kaudu; laps märkab siin ja praegu; lapsel on aega olemiseks; laps vaimustub tegutsemisest; laps on kogemuste kaudu õppija ning laps on loov – tema jaoks on kõik võimalik. Nii on ka meie lasteaias – laps on justkui õpetaja ja õpetaja pigem jälgija ja suunaja. Pakume enda lastele igapäevast avastamisrõõmu, toetame laste uudishimu ja tegutsemisvajadust läbi mitmesuguste tegevuste. Keskkonna, milles me õpime, loovad lapsed ise.